از يكي از افرادي برايتان بگويم كه گاهي مي آيد سركار به ما سر مي زند، نمي تواند صحبت كند اما اصرار دارد در گوش ما چيزي بگويد و زمزمه كند و هيچ صدايي از او شنيده نمي شود فقط بيخودي دهانش را تا نزديكي گوشت مي آورد بدون اينكه كلامي منعقد كند.صدايي از او شنيده نمي شود.
من فكر مي كنم صداي بعضي از ما شبيه اوست حتي وقتي كه صحبت مي كنيم صدايمان شنيده نمي شود مي خواهيم حرف بزنيم اما فقط كلمات گنگي از دهانمان خارج مي شود كه گاهي بعضي از افراد فقط از سر دلسوزي گوششان را تا نزديكي آن مي آوند اما شنونده خاصي نداري چون نمي تواني بگويي و گوش شنوايي نداري كه بشنود تو را مثل همان نهنگ تنهايي كه به تنهايي زندگي مي كند چون فركانس صدايش در محدوده شنوايي نهنگ هاي ديگر نيست و نمي شنوندش . او گناهي ندارد محكوم است به تنهايي همين.............
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 17:8 توسط آزاده
|
من آزاده سعي مي كنم انسان باشم.